Iata mai jos cateva probleme pe care vom incerca sa le atingem de-a lungul urmatoarelor posturi:
- considerente in actualul mediu economico-social;
- primii pasi care trebuie facuti in drumul spre obtinerea certificarii ISO;
- factori de luat in calcul; incertitudinea si nesiguranta initiala: chiar imi este necesara o certificare ISO?
- luarea deciziei pro certificare; intrebarile ulterioare;
- este absolut necesara apelarea la ajutorul unui consultant?
- care sunt situatiile in care implementarea unui sistem de calitate si ulterior obtinerea de certificare iso, presupun neaparat si angajarea unui consultant;
- cand aceste probleme se pot rezolva intern?
- care sunt avantajele angajarii unui consultant extern in procesul de obtinere a certificarii ISO si care sunt avantajele rezolvarii interne a acestei probleme?
- care sunt dezavantajele celor 2 variante de mai sus?
- exista oare o cale de mijloc?
- am auzit ca se practica obtinerea certificatului doar cu bani, fara implementarea propriu-zisa a sistemului; de ce n-as face si eu la fel?
- ce este bine sa stiti in momentul in care hotarati sa colaborati cu o firma de consultanta ISO (pentru certificare);
- cum puteti fi siguri ca oferta facuta de aceasta firma este una reala, pe masura serviciilor oferite de aceasta si ca nu este mult peste ceea ce ar putea solicita o alta firma?
- lucrurile de baza pentru luarea celei mai bune decizii, in alegerea consultantului.