joi, 4 aprilie 2013

Egalizarea sanselor si standardizarea

Cu Evah Adega Oduor – Director general Biroul de standarde Kenya

Standardizarea este un domeniu complex cu obiective largi dar in acelasi timp foarte specifice. Standardizarea mi-a largit universul, prin intelegerea produselor si serviciilor sau prin intermediul subiectelor mai noi precum schimbarile climatice si eficienta energetica.

Activitatea mea in standardizare imi ofera oportunitatea de a interactiona cu experti si profesionisti din intreaga lume si din toate domeniile. Imi place lumea standardelor, ce transforma lumea noastra intr-un loc mai bun. Tot personalul nostru din cadrul biroului de standarde din Kenya este foarte motivat si concentrat pe rezultate.

Cu cateva ocazii totusi, m-am intrebat daca o femeie angajata nu a trebuit sa lucreze mai mult pentru a se afirma. Cu competenta, preseverenta si profesionalism orice membru al echipei ar trebui sa fie capabil sa progreseze. Genul nu ar trebui sa fie un lucru relevant.

Stiu ca posed calitatile necesare si le fructific. Cand exista un punct de start comun femeile pot alerga la fel de repede ca si barbatii – si uneori mai repede !