marți, 17 mai 2011

Definirea politicilor, scopurilor si obiectivelor calitatii

Consultanta in vederea certificarii ISO - Managementul calitatii - Definirea politicilor, scopurilor si obiectivelor privind calitatea

Definiti-va politicile privind calitatea

• Definiti-va politicile privind calitatea serviciilor. Aceste politici ar trebui:
• Sa discute despre imaginea si reputatia dvs.
• Sa descrie ce atitudine luati fata de calitatea serviciilor.
• Sa defineasca nivelul serviciilor pe care doriti sa il atingeti.
• Sa transforme clientul in punctul central al politicilor dvs.
• Sa puna accentul pe importanta satisfactiei clientului.
• Sa explice ca tot personalul trebuie sa aplice aceste politici.
• Sa indice faptul ca managerii seniori sprijina aceste politici.

Definiti-va scopurile si obiectivele privind calitatea

• Definiti-va scopurile si obiectivele privind calitatea si transpuneti-le in activitati reale de servicii si prestari de servicii. Aveti in vedere urmatoarele tipuri de scopuri si obiective:
• Satisfacerea clientilor.
• Incurajarea imbunatatirii continue.
• Respectarea nevoilor sociale si de protectia mediului.
• Cultivarea unui angajament colectiv catre calitate.
• Imbunatatirea eficientei prestarii de servicii.
• Definirea clara a nevoilor si asteptarilor clientilor.
• Cautarea de oportunitati de a imbunatati calitatea serviciilor.

tags: politica calitatii, certificare iso, scopul calitatii, obiectivele calitatii, consultanta iso, managementul calitatii